Vážení zákazníci, od 9.11. do 20.11. probíhá dovolená. Skladové objednávky budou odesílány ve dnech 21.11. - 22.11.2018. Děkujeme. Waterfall Team

Reklamace

Prosíme o co nejpřesnější popis problému.

(Na kterém místě baterie je problém, případně kde propouští, odkud kape apod.)

Pokud lze problém vyfotit, nahraná fotodokumentace může výrazně zkrátit vyřízení reklamace.

*Bohužel se setkáváme s popisy typu "voda teče z vrchní časti sprchy" či s doručením zboží na naši adresu bez jakéhokoliv popisu, adresy, kontaktu.

 

1/ Připravte si prosím doklady:

    Reklamace do dvou let - postačí faktura či kopie objednávky

    Reklamace nad 2 roky (prodloužená záruka 5 let) - NUTNÉ DOKLADY - faktura a záruční list

 

2/ Potřebné doklady s přesným popisem problému zašlete emailem na reklamace@water-fall.cz 

 

 

Reklamační řád je součástí obchodních podmínek

Přihlášení

Tato stránka používá cookies. Vice info